Ako to v módnom biznise vlastne funguje?

FASHION MARKETING
Počet osôb na kurz: max. 2
Počet hodín: 3 hod.
Termín: podľa rozvrhu/ individuálna dohoda
Cena: 170,– Eur
Fashion marketing je jedinečný teoretický kurz na ktorom získate súbor cenných informácii o módnom biznise. Dozviete sa celý proces od samotnej idey založenia značky až po stratégie predaja odevov a doplnkov. Porozprávame sa o tom, kto a za akých podmienok určuje módne trendy, kde sa jednotlivé modely vyrábajú a kto stojí za ich vytvorením, čo je to fast fashion a prečo je čoraz viac vyzdvihovaná dôležitosť slow fashion. Rozoberieme si konkrétne značky, ich filozofiu, marketingové stratégie, spôsob predaja, dôležitosť ich showroomov a kto stojí za vizuálom predajní a tiež prečo v niektorých predajniach nakupujeme viac než v predajniach iných značiek. Prezradím vám na čo si dať pri zakladaní vlastnej značky pozor, kam chodiť vyberať látky a galantériu aby ste mali konkurenčnú výhodu, ako tvoriť produkty/ modely na predaj a ako ich naceniť.
Zadefinujeme spolu zákazníka, vytvoríme identitu značky a nastavíme správnu marketingovú komunikáciu vašej značke. Všetko si ukážeme na reálnych príkladoch.
Kurz fashion marketing je určený zvedavcom ktorých zaujíma ako to v módnom biznise vlastne funguje, aj uchádzačom o štúdium v danej oblasti a tiež záujemcom o vytvorenie vlastnej značky, ktorým môže výrazne pomôcť zorientovať sa v problematike výroby, distribúcie, a predaja módy.